Klacht KPN: 3 abonnementen

Ik heb Voor 2 weken geleden 3 abonnementen afgesloten bij KPN bij Dhr Bennito D
Ik heb telefonisch 3 bedragen afgesproken , Na het ontvangen van de mail met contract zijn hier heel andere bedragen op te vinden.

Nu enkele dagen laten en KPN 7 keer aan de tel gehad te hebben, en 7 keer gevraagd te hebben naar Bennito D , Waarna ze hem een mail sturen met de vraag mij terug te bellen . Maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen contact met deze persoon.

Dus ik ben er helemaal klaar mee.

Dat ze hun afspraken waar maken. daar staan ze toch voor

KPN
    Geachte heer Van Zuylen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    melchior
    Oke ik hoop dat deze klacht snel opgelost gaat worden
    KPN
    Geachte heer Van Zuylen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    melchior
    Nou heb contact gehad met KPN .
    Maar als de klacht naar tevredenheid is opgelost kan ik niet zeggen.
    KPN is groot maar zal hun fout niet toegeven. en al helemaal niet herstellen op positieve manier naar klant toe.Ik ziet al jaren bij kpn heb verder niks te klagen moet ik zeggen over kpn.
    KPN
    Geachte heer Van Zuylen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    melchior
    Opnieuw weer een probleem met kpn nu een rekening en ik heb de gemaakte afspraken niet op papier gekregen.Ik hoop dat Dhr Mols zelf contact met me opneemt
    KPN
    Geachte heer Van Zuylen, Indien u nog vragen heeft kunt u rechtstreeks contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.
    Zij is bereikbaar via telefoonnummer 070-343 21 29.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?