Klacht KPN: 3 in 1 pakket

Klachtnummer
# 25670
Gebruiker
lammy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Experia box werd geleverd en is door ons aangesloten, helaas kon er niet meer worden getelefoneerd (vast) enige malen gebeld met KPN en er werd een monteur aangekondigd. 10 dagen geleden arriveerde meneer Boomsma en wist alles aan te sluiten, helaas maar voor 4 uur. Telefonie viel alweer uit, weer gebeld en weer een nieuwe Experia box ontvangen. Inmiddels weer alles opnieuw aangesloten, maar geen TV, geen vaste telefonie en geen radio. We behelpen ons met mobiele telefoons (duur) een transistor radiootje en met uitzending gemist. De opnieuw aangekondigde montage laat op zich wachten.

De oplossing

monteur

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gunst,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen