Klacht KPN: 3 weken zonder internet, telefonie en televisie door fout KPN

Chdcmac

Wij zijn sinds kort overgestapt op het Alles in 1 standaard pakket van KPN. Voorheen hadden wij internet, telefonie en televisie los van elkaar. 11 februari zou onze verbinding al opgeleverd moeten zijn. Dit is helaas nog steeds niet het geval. De klantenservice stuurt ons van het kastje naar de muur. Een medewerker toonde zelfs geen begrip, is brutaal en gooide de hoorn neer! Totaal onbeschoft zoals u misschien wel begrijpt. Er worden ook geen afspraken nagekomen.

Ik heb een oom met hartklachten, en een oma op hoge leeftijd. U snapt toch wel dat we bereikbaar moeten zijn!

De klacht is al bekend bij KPN. Ik hoef dus niet in details te treden.

Mijn gewenste oplossing is: Dat onze verbinding z.s.m. wordt opgeleverd, verwacht een grote tegemoetkoming, en een excuses van de klantenservice wegens onbeschoft gedrag.

KPN
    `Geachte heer Kievit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Chdcmac
    Een medewerker van klantenreacties heeft mij BELOOFD vanochtend terug te bellen. Dit is nog steeds niet gebeurt.
    Chdcmac
    Mijn vertrouwen in KPN is tot het nulpunt gedaald! Dit is totaal geen service!
    Chdcmac
    Update: Een week geleden werd ons beloofd dat het probleem binnen 48 uur zou worden opgelost. Volgens een medewerker van KPN zijn wij een Code 13 case geworden.
    We zijn nu al een week verder, en het probleem is nog steeds niet opgelost.
    En wanneer worden we een keertje teruggebeld? Klantenreacties CMT had ons beloofd dinsdagochtend terug te bellen?
    KPN
    Geachte heer Kievit,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?