Opgelost door KPN: 4 dagen lang afgesloten zijn van alle lijnen is m.i. niet normaal in 2019

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 405824
Gebruiker
Dwarskop##!!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf vrijdag t/m maandag totaal geen verbinding (Geen tv, internet of telefoon)
in de straat. Diverse malen gebeld (Oorzaak kapotte lijn door graafwerkzaamheden Liander) Wij moeten maar tot maandag wachten want dan kan er een monteur langskomen en kan dan bekijken wat het probleem is!

De oplossing

Omdat er geen officiële melding bij de klantenservice bekend is, kan men niets doen! Laat de vaste protocollen eens los en luister eens naar de klant. De oorzaak is bekend en toch een huismonteur sturen? Inefficiënt. Het komt vlgs de klantenservice regelmatig voor in Nederland dat de klanten 4 dagen lang geen enkele verbinding hebben. Communicatie is dus geen basis voorziening gezien de reactie van het bedrijf anno 2019. Het verwachtingspatroon van de klant is een andere

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dwarskop##!!
Datum
Uiteindelijke oplossing
De verbindingen in de straat zijn na 4 dagen weer hersteld. KPN blijft vasthouden aan haar opgestelde protocollen en wijkt daar niet vanaf! Ook al is het onlogisch
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?