Klacht KPN: 4 maal een toewijzing van abonemement met overzetten met monteur, waarbij intern wordt geannuleerd, zonder dat wij dit horen

Anoniem

Verzocht om omzetting zakelijk internet plus bellen naar alles in een consumenten markt, bellen internet en tv. Dit wordt intern geannuleerd zonder bericht aan ons, veroorzaakt doordat we zakelijk zijn en geen particulier. We komen hier zelf achter. Op 1april gaat zakelijk dit ook verkopen, opnieuw door de processen van kpn. We krijgen bevestiging, plus monteur omdat eerst alles omgezet moet worden naar oude situatie (van isdn naar adsl !?) Deze monteur komt 7 mei, weken meldt dat we dit al hebben ! Is dus voor niets gekomen. Meldt trouwens ook dat het bestelde niet eens qua snelheid te leveren is. KPN zou spoedig daarna,dagen, de zaken gereed maken...... Dit komt echter niet.
Nu nog 3x deze procedure door, vandaag 2 mei zou monteur dan uiteindelijk definiteif maken. Voor niets, want er komt geen monteur langs .niet afgebeld gekregen, om 16.20 een mail dat hi op 24 aug langs komt. Na lang zeuren blijkt dat opnieuw intern een annulering is gedaan,zonder onze tussekomst

1.Excuus aanbieden, Op zeer korte termijn het abonnement laten functioneren.
2. De kosten van oponthoud vergoeden, kosten van 5 maanden inmiddels hogere huidig abonnement crediteren.
3.Laten zien dat dit binnen KPN niet weer bij andere klanten voor kan komen.
4. Zorg dragen voor een adequate klachtenregeling, per mail.
5. Wachttijden aan de telefoon drastisch inkorten,

KPN
    Geachte heer Van Burgsteden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?