Opgelost door KPN: 4 weken zonder telefoon gezeten in verband onmogelijke communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97646
Gebruiker
Jacob de Boer
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Op 20 januari heb ik mijn telefoon ingeleverd bij de winkel. Op 27 januari heb ik een prijsopgave ontvangen waar ik een mail over heb gestuurd. Ik heb talloze keren gebeld met de klantenservice over een antwoord hierop. Op 3 februari heb ik gestuurd dat ik in afwachting van het antwoord de vervangingsregeling zou accepteren (=300 euro zou betalen). Weer niks gehoord, uiteindelijk 5 februari onvoorwaardelijk de regeling geaccepteerd omdat nergens antwoord op kwam. Zelfs toen nog geen mail of wat dan ook van Teleplan. Uiteindelijk donderdag 12 februari mijn telefoon op kunnen halen! 24 dagen dagen heeft het alles geduurd en nog steeds geen bericht gekregen.

Gewenste oplossing

Bijna een maand lang heb ik geen telefoon gehad en voor een groot deel was ik hierin afhankelijk van KPN. En ondanks talloze telefoontjes met de klantenservice heb ik tot op heden nog niets gehoord. Ik zou willen vragen om een (gedeeltelijk) kwijtschelding van de abbonementskosten een maand lang.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Boer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jacob de Boer
    Datum
    Beste KPN,Ik wacht uw reactie af.Mvg,Jacob de Boer
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Boer, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 05 45.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Jacob de Boer
    Datum
    Ik ben overdag aan het werk en zag inderdaad een gemiste oproep van een onbekend nummer. Ik heb gisteren met een van uw collega's gesproken en ik begreep dat u mij terug gaat bellen? Alvast bedankt!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Boer, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Jacob de Boer
    Datum
    Dinsdag 19 maart heb ik gesproken met de medewerker van kpn, die over mijn klacht gaat. Ik heb de gevraagde documenten direct opgestuurd en ben in afwachting van een reactie.
    Mvg,
    Jacob de Boer
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Boer, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Jacob de Boer
    Datum
    Na een slechte ervaring met Teleplan, een goede ervaring met de KPN klantenservice. Wel jammer dat eerder contact met de klantenservice niets opleverde. Dank voor de geboden oplossing.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen