Opgelost door KPN: 4 weken zonder telefoon gezeten in verband onmogelijke communicatie
Details
Klacht
Op 20 januari heb ik mijn telefoon ingeleverd bij de winkel. Op 27 januari heb ik een prijsopgave ontvangen waar ik een mail over heb gestuurd. Ik heb talloze keren gebeld met de klantenservice over een antwoord hierop. Op 3 februari heb ik gestuurd dat ik in afwachting van het antwoord de vervangingsregeling zou accepteren (=300 euro zou betalen). Weer niks gehoord, uiteindelijk 5 februari onvoorwaardelijk de regeling geaccepteerd omdat nergens antwoord op kwam. Zelfs toen nog geen mail of wat dan ook van Teleplan. Uiteindelijk donderdag 12 februari mijn telefoon op kunnen halen! 24 dagen dagen heeft het alles geduurd en nog steeds geen bericht gekregen.Gewenste oplossing
Bijna een maand lang heb ik geen telefoon gehad en voor een groot deel was ik hierin afhankelijk van KPN. En ondanks talloze telefoontjes met de klantenservice heb ik tot op heden nog niets gehoord. Ik zou willen vragen om een (gedeeltelijk) kwijtschelding van de abbonementskosten een maand lang.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.