Klacht KPN: 4070 int elke maand een groot bedrag aan sms geld boven op mijn abonnement

Klachtnummer
# 181968
Gebruiker
Willy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik al een hele tijd een bedrag aan sms geld betaal aan "4070" Mijn zoon heeft dat vanmiddag stop gezet, maar kan ik dat geld terug eisen? Ik heb nooit iets gevraagd van deze instelling. Ook kreeg ik geen duidelijke sms waar iets over geld op stond. Dus ik voel me echt beetgenomen.
Ook ben ik niet in staat zelf contact op te nemen met "4070" Tenminste ik kan niets vinden.



De oplossing

Ik zou wel erg graag het geld terug willen dat ze mij hebben laten betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Harmsen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Harmsen,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT