Klacht KPN: 4g internet abonnement die niet werkt

Klachtnummer
# 38633
Gebruiker
J.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag gebeld met de hi klantenservice en verteld dat mijn internet het heel vaak niet of langzaam doet nadat ik ben geswitcht van abonnement. Hiervoor was het internet al langzamer geworden en daarom werd mij aangeraden een nieuw abonnement met 4g te nemen, want mijn internet zou sneller worden. Voor dit 4g internet heb ik een simkaart gekregen en die gebruik ik nu alleen blijft mijn internet langzaam. Nu werd mij vandaag aan de telefoon gezegd dat ik maar een nieuw toestel moest kopen of eigenlijk alle apps moest verwijderen op mijn telefoon, want op mijn telefoon die ik nu heb (wat al 2 jaar zo is en ook is gevraagd toen ik het abonnement verlengde) zou 4g niet werken. Conclusie: Ik zit vast aan een abonnement met 4g internet dat het niet doet. Dus zou mijn telefoon automatisch 3g verbinding maken en dit werkt dus ook zeer matig tot niet. Dus ik moet maar een nieuwe telefoon aanschaffen of mijn huidige telefoon leeg maken zonder dat dit mij ook maar van te voren is gezegd.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn internet problemen worden opgelost. Volgens de hi zou dit alleen kunnen door het aanschaffen van een nieuwe telefoon of het verwijderen van mijn apps op mijn huidige telefoon. Dat mijn apps worden verwijderd is geen optie, want dan blijf ik 3g internet hebben en ik betaal voor 4g. Ik zou dus graag zien dat de hi met een oplossing komt wat betreft een nieuwe telefoon waar 4g internet op werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen