Bij het aflsuiten van het abonnement is mij beloofd 50 mbit upload. Gelijk aan de download omdat het een glasvezel aansluiting betreft. Dit staat ook op de site van KPN. Nu zegt men dat dat alleen geld voor het duurdere glasvezel paket. Nu haal ik regelmatig 0 mbit omdat de aansluiting niet goed werkt. Kort om ik voel me belazert door KPN. Voorheen was ik aangesloten via XMS en dat was zorgeloos en altijd snel helaas is XMS ook KPN geworden.
De oplossing
De snelheid leveren die is belooft van 50 Mbit up tegen het basis tarief.
10 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Koen1970
Datum
Ik wacht u reactie af
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Koen1970
Datum
Ik wacht nog steeds af
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Koen1970
Datum
Graag nog de snelheid aanpassen op mijn contract op mijn kpn
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
Koen1970
Datum
In mijn KPN staat mijn snelheid op 60/6 Mbit. Ik wil daar graag de juiste snelheid hebben staan van 50/50 MBit
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Mutsaers,
Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 23 35.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Koen1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.