Opgelost door KPN: 50 Mbit up belooft maar 5 mbit up gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114378
Gebruiker
Koen1970
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Bij het aflsuiten van het abonnement is mij beloofd 50 mbit upload. Gelijk aan de download omdat het een glasvezel aansluiting betreft. Dit staat ook op de site van KPN.
Nu zegt men dat dat alleen geld voor het duurdere glasvezel paket.
Nu haal ik regelmatig 0 mbit omdat de aansluiting niet goed werkt.
Kort om ik voel me belazert door KPN. Voorheen was ik aangesloten via XMS en dat was zorgeloos en altijd snel helaas is XMS ook KPN geworden.

De oplossing

De snelheid leveren die is belooft van 50 Mbit up tegen het basis tarief.

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Koen1970
    Datum
    Ik wacht u reactie af
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Koen1970
    Datum
    Ik wacht nog steeds af
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Koen1970
    Datum
    Graag nog de snelheid aanpassen op mijn contract op mijn kpn
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,


    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    Koen1970
    Datum
    In mijn KPN staat mijn snelheid op 60/6 Mbit.
    Ik wil daar graag de juiste snelheid hebben staan van 50/50 MBit
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mutsaers,

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 23 35.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koen1970
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen