Klacht KPN: 8050

Klachtnummer
# 152695
Gebruiker
ruud appelscha
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Als je de site wie heeft er gebeld opzoekt blijk ik niet de enige te zijn.
Enkele slimme mensen halen per dag een bedragje van het beltegoed af via een SMS dienst.

De oplossing

Is het mogelijk dat de KPN mijn telefoon blokkeert voor het nummer 8050??

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Takkenberg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ruud appelscha
    Datum
    Wilt u dat dan indien mogelijk per mail doen (ruud.takkenberg@online.nl) of eventueel op mijn vaste telefonie 0516-431002 ?? Bedankt voor de moeite.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Takkenberg,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 90 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen