Opgelost door KPN: 9977 sms dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102558
Gebruiker
Peeters
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder heeft uit het niets sms'jes ontvangen van 9977
En haar abonnement is nu al 2 maanden 2x zo hoog ipv rond de €50,- bijna €100,-
Gebeld naar KPN en daar vertelde ze mij er niets aan te kunnen doen...
Na een speurtocht op Google blijkt mijn moeder niet de enige gedupeerde te zijn van deze vorm van oplichting want er zijn nog veel meer gedupeerde van deze "dienst"

De oplossing

Graag wil ik dat KPN dit nummer afsluit zodat het niet nog meer mensen kan oplichten
En dat mijn moeder haar geld terug krijgt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Peeters,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Peeters
    Datum
    Goed afgehandeld door KPN
    Dankjewel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peeters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen