Opgelost door KPN: aanbieding KPN-Compleet met interaktieve tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131645
Gebruiker
janmartin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meer dan twee weken geleden was er een mooie aanbieding. Wow, dacht ik, dat vraagt om aktie. 9 maanden met korting van 20 euro per maand. Een medewerker bracht alles in kannen en kruiken. Het werd in het systeem gezet. Ik kreeg een mail:
"Binnen 10 werkdagen ontvangt u de officiële overeenkomst. Hierin vindt u alle belangrijke informatie en een overzicht van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Bob Mols, Directeur Klantenservice"
Vervolgens wachtte ik op het contract dat per mail toegestuurd zou worden. Na tien werkdagen nog geen mail. Toen besloot ik te bellen. De medewerker zei dat de bestelling in het systeem stond, maar dat het mis gegaan was. De aanbieding gold niet meer, maar hij zou het navragen bij zijn manager. Hij vroeg het, belde mij terug en zei, dat twee managers botweg nee hadden gezegd. Vandaar nu mijn klacht. Netjes op tijd op de aanbieding gereageerd, mail dat er binnen 2 weken een contract komt en de afspraak staat in het systeem. Maar toch: NEE!

De oplossing

De aanbieding gaat door zoals afgesproken. Als je geen afspraken kunt maken met de KPN, wat doe ik dan nog bij de KPN?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Wolferen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janmartin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?