Klacht KPN: Aanbiedingen van KPN mobiel dekken NIET de lading en is dus misleidend

Klachtnummer
# 251081
Gebruiker
Rien Aptiva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg van KPN brief waarin wordt aangegeven dat ik mijn mobiele abonnement binnenkort kan verlengen. Ook op deze brief staan een aantal KPN aanbiedingen, waaronder Sim Only voor 15 euro per maand. Het gaat in deze aanbieding dan om 400 belminuten/SMS en 2GB data.
Na bellen met KPN om dit in gang te zetten zegt men dat dit niet klopt. Het is namelijk totaal anders; namelijjk als ik KPN Compleet heb en als de belminuten en data worden verdubbeld!
Wat hebben we hieraan?

De oplossing

Graag KPN vragen om deze misleidende reclame niet meer te sturen en gewoon de juiste feiten tonen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kommer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen