Klacht KPN: aangesmeerde overstap zonder problemen blijkt ramp van maanden ploeteren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33635
Gebruiker
'tiswat
Datum
14 reacties

Details

De klacht

kijk mijn status in en je zult verbaast zijn
10x ticket aanmaak evenzoveel monteurs
klacht niet verholpen

oplossing nieuwe bekabeling..

De oplossing

compensatie derving inkomsten
nota vergoeding
vlekkeloos beloofde pakket in gebruik
kan men dat niet binnen 1 week garanderen
terug naar mijn oude abonnement

14 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Zelf herhaaldelijk contact gezocht en KPN beloofd telkens dat ze me terug bellen om het op te lossen... geen belletje gehad!!!.... Wederom zelf KPN gebeld. Klachtenafdeling van de KPN gaf vanmorgen verkeerd telefoonno. op waar ik heen moest bellen. Via de contactpersoon die ik wederom "zelf" hetb gecontact en uiteindelijk ook heb gesproken belooft hij me dat ik deze ochtend teruggebeld zal worden......
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Zelf herhaaldelijk contact gezocht en KPN beloofd telkens dat ze me terug bellen om het op te lossen... geen belletje gehad!!!.... Wederom zelf KPN gebeld. Klachtenafdeling van de KPN gaf vanmorgen verkeerd telefoonno. op waar ik heen moest bellen. Via de contactpersoon die ik wederom "zelf" heb gecontact .
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Na weer heel veel bellen door verschillende mensen van de KPN eindelijk 'n monteur aan de deur! Deze heeft waarschijnlijk EINDELIJK een goede daad verricht. .... ......dit weekeind ging goed... vandaag gebeld door de KNP ter controle .... volgende week maandag bellen ze nogmaals ter-controle om te vragen of en hoeveel storingen ik heb ervaren......
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    'tiswat
    Datum
    wij hebben uiteindelijk na heel veel gedoe een monteur op de stoep gehad die, naar het er nu naar uitziet het euvel heeft weten op te lossen!We hebben nu al 1 week geen storingen.
    Wij hebben nu no open staan;
    officiële klacht! deze houd in onze schade van de maandenlange niet goed bereikbaar en nare situatie;
    -dagen vrij en om al die monteurs te ontvangen met koffie
    -derving van inkomsten want wij hebben een bedrijf.
    -gestuurde nota's terwijl wij niet aangesloten waren/geen gebruik he
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Bovenstaand is een automatisch antwoord...
    mijn reactie op de aansluiting is het volgende;
    Niet een probleemloze aansluiting op dit moment
    -nog wat haperingen zowel op de T.V als op de computer
    -steeds uitvalsverschijnselen ...
  11. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  12. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Zijn nog in afwachting van completering van het voorstel.
    K.P.N. moet nog de beloofde vergoeding voldoen.
  13. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Knelange, Volgens de behandelaar van deze reactie heeft u het afgesproken bedrag ontvangen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  14. Auteur
    'tiswat
    Datum
    Helaas is er maar eenvierde van het beloofde bedrag teruggestort door de KPN.... wij wachten op de res
    Aan: eric-brinkman@kpn.com
    Afbeelding van Nelleke en Hans Adema KnelangeBeste Erik,
    Wij hebben dit bedrag nog steeds niet ontvangen
    Mt.vr.gr. Fam.KnelangeFrom: nelleke_en_hans@hotmail.com
    To: eric-brinkman@kpn.com
    Subject: RE: info STAND van zake
    Date: Mon, 9 Dec 2013 14:40:34 +0100Beste Erik,Er is nog geen terugstorting ontvangenHrt.Dank Fam,Knelange
    From: eric-bri

Uiteindelijke oplossing

Auteur
'tiswat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen