Opgelost door KPN: Aanhoudende storing Internet plus bellen

# 119808
JBV

Vandaag voor de derde dag op rij een monteur van KPN op bezoek gehad om de storing op ons internet en telefoonverkeer op te lossen. Alle mogelijke handelingen zijn uitgevoerd, zonder bevredigend resultaat. De verbindingen houden na reset van het modem slechts een paar minuten stand. De monteur adviseert de VDSL verbinding om te zetten naar een ADSL verbinding omdat deze minder gevoelig is voor de afstand tot de centrale. "Ze hadden hier nooit VDSL mogen aanbieden". De omzetting moet weken op zich laten wachten omdat er bij KPN volgens de helpdeskmedewerkster allerhande procedures moeten worden gevolgd! Een zuur lesje over de bedrijfsvoering bij KPN leert dat het belang van de procedures boven het belang van de zakelijke klant wordt gesteld. Doorverbinden met een medewerker die een en ander wel op een redelijke termijn kan oplossen kan ook niet. KPN heeft er kennelijk geen begrip voor dat de zakelijke verbinding voor ons van levensbelang is. Slechte service KPN. Schande!

Snelle omschakeling van VDSL naar ADSL

KPN
    Geachte heer/mevrouw Visse,

KPN Klantenreacties CMT
    JBV
    De klacht is uiteindelijk opgepakt door een behulpzame casemanager van KPN. Deze dame heeft gezorgd voor een snelle en correct omzetting naar ADSL. Alles lijkt nu weer naar behoren te werken en wat ons betreft is e.e.a. afgehandeld.

JBV

Ook een klacht indienen over KPN?