Opgelost door KPN: Aanhoudende storing Internet plus bellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119808
Gebruiker
JBV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag voor de derde dag op rij een monteur van KPN op bezoek gehad om de storing op ons internet en telefoonverkeer op te lossen. Alle mogelijke handelingen zijn uitgevoerd, zonder bevredigend resultaat. De verbindingen houden na reset van het modem slechts een paar minuten stand. De monteur adviseert de VDSL verbinding om te zetten naar een ADSL verbinding omdat deze minder gevoelig is voor de afstand tot de centrale. "Ze hadden hier nooit VDSL mogen aanbieden". De omzetting moet weken op zich laten wachten omdat er bij KPN volgens de helpdeskmedewerkster allerhande procedures moeten worden gevolgd! Een zuur lesje over de bedrijfsvoering bij KPN leert dat het belang van de procedures boven het belang van de zakelijke klant wordt gesteld. Doorverbinden met een medewerker die een en ander wel op een redelijke termijn kan oplossen kan ook niet. KPN heeft er kennelijk geen begrip voor dat de zakelijke verbinding voor ons van levensbelang is. Slechte service KPN. Schande!

De oplossing

Snelle omschakeling van VDSL naar ADSL

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Visse,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JBV
    Datum
    De klacht is uiteindelijk opgepakt door een behulpzame casemanager van KPN. Deze dame heeft gezorgd voor een snelle en correct omzetting naar ADSL. Alles lijkt nu weer naar behoren te werken en wat ons betreft is e.e.a. afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JBV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?