Klacht KPN: Aankoopbewijs mobiele telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156900
Gebruiker
pcvanrees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tot 2x toe in KPN winkel geweest voor garantie op defect toestel van nog geen jaar oud (16-06-2015).
Alle ontvangen papieren meegenomen (orderbevestiging, overeenkomst aansluiting) echt blijkt dat er nog een extra papier in de doos heeft gezeten m.b.t. het toestel.
We hebben een abonnement met toestel via kpn.com gekocht en nu dus geen garantie omdat we geen aankoopbewijs hebben.
Alle gegevens toverden ze zo op het scherm maar omdat wij geen papiertje van het toestel hebben werden we tot 2x toe weer weggestuurd. Klantvriendelijk!!!
KPN zou niet registreren aan wie welk toestel wordt geleverd, alsof de klant daar invloed op heeft...... Alsof je dus een abonnement bij KPN afsluit en een toestel bij Samsung koopt.
Na aankoop krijg je alles netjes digitaal aangeleverd, uitgezonderd blijkbaar het aankoopbewijs. En laat dat nu blijkbaar het essentiële papiertje zijn voor de garantie.

De oplossing

Garantie die belooft wordt uitvoeren

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte Van Rees,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    pcvanrees
    Datum
    Toegezegde contact heeft nog steeds niet plaatsgevonden.
    Op deze manier is klachten afhandelen wel erg makkelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pcvanrees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?