Klacht KPN: Aankoopbon kwijt!

Klachtnummer
# 158646
Gebruiker
Amber
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,
Ik heb in november 2014 mijn contract weer bij jullie verlengd. Nu 1 jaar en twee maanden verder vertoont mijn Iphone 6 wat mankementen. Het schermt "bevriest" elke keer en ik kan dan niks meer doen. Ik ben toen naar jullie winkel gegaan met de gedachte dat ik mijn telefoon af kon geven voor reperatie want ik ben inmiddels al jaren klant en ik betaal elke maand 50 euro. In de winkel vroegen ze mijn aankoopbon, ik heb de bon helaas niet meer. Ik weet dat dit deels mijn eigen schuld is, maar ik verwacht ook van een bedrijf als KPN dat jullie dit zeker nog wel terug kunnen vinden. In de winkel heb ik 2x mijn verhaal gedaan, en 1x heb ik mijn verhaal gedaan bij de klantenservice. Het enige wat ik te horen kreeg is vervelend maar we kunnen maar tot 6 maanden terug en we kunnen niks doen. Inmiddels bij Apple geweest en die hebben mij ook verteld dit echt bij jullie te moeten verhalen. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie en ik verwacht als trouwe klant een oplossing!

De oplossing

Ik wil graag dat mijn Iphone kosteloos ter reparatie wordt opgestuurd. Ik heb inmiddels een verzekeringswaarde kunnen bemachtigen want volgens KPN ook het bewijs van aankoop is.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Amber
    Datum
    Geachte KPN,

    Bedankt voor de snelle reactie. Binnen hoelang wordt er contact opgenomen? Aangezien mijn telefoon het niet meer doet zou ik het prettig vinden als er niet te lang over heen gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Amber Brouwer
  3. Auteur
    Amber
    Datum
    Vandaag is er direct contact met mij opgenomen. Ik heb het verhaal uitgelegd en de dame zou er op terug komen vandaag. Helaas is zij maar tot half 4 aanwezig, en heb ik niks meer gehoord. Ik hoop morgen op een terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,

    Amber Brouwer
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?