Klacht KPN: Aankoopbon kwijt van KPN -pech gehad!

Evabakker

Zojuist ben ik van de trap gevallen met telefoon en al, en moet deze dus ter reparatie opgestuurd worden. Echter moet ik daar een aankoopbewijs overleggen, dit is ook nodig voor de verzekering. Door omstandigheden (verhuisd en map met bonnen is kwijt) heb ik dat bewijs dus niet. Contact gelegd met KPN, zij kunnen echter niets vinden van mijn aakoop aangezien ik deze bij HI heb gedaan wat is overgenomen door KPN. Daardoor kunnen zij niet zien wanneer ik het toestel heb aangeschaft (dit is op 7 januari 2014 geweest, ik kan dit als enige bewijzen door een statusupdate van mijn Facebook van die datum) en volgens de telefoniste heb ik dan gewoon pech en moet ik alle kosten maar gewoon zelf betalen. Dit kan toch niet! Als iemand door bepaalde omstandigheden zijn bon kwijt is, moet de leverancier toch ergens bewijs hebben? Ik kan nu helemaal niets en de reparatie kan ik niet betalen (en ik heb gewoon recht op vergoeding door mijn verzekering).

Ik heb bewijs van KPN/HI nodig dat ik de telefoon op 07-01-2014 heb aangekocht/besteld met bewijs van betaling of het contract erbij waarop ook de aanschafwaarde van de telefoon vermeld staat.

Dit is het antwoord van KPN via Twitter:

KPN Webcare ‏@KPNwebcare Hoi Eva, ik heb het even voor je bekeken en we hebben bij de levering van het toestel een aankoopbewijs geleverd. Wij bewaren een aankoopbewijs zes maanden en daarna wordt deze vernietigd. We hebben deze dus niet meer in ons bezit.

Hier heb ik dus helemaal niets aan...
    Evabakker
    Nu reactie via Facebook - mijn gegevens zijn wel degelijk aanwezig, echter geven zij die niet. Een aankoopbon wordt éénmaal verstrekt, zonder bon geen garantie. Ik wil alleen helemaal geen garantie, maar BEWIJS VAN AANKOOP! Dat is het énige dat nodig is voor de verzekering. En blijkbaar liegen de telefonisten van KPN dus ook. Top!
    KPN
    Geachte Eva Bakker,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Bakker,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?