Opgelost door KPN: Aanpassing huisnummer reeds 6 maanden bezig, maar nog niet gelukt!
Details
Klacht
Huisnummer kan niet worden aangepast door KPN, waardoor ik reeds 140,- euro teveel heb betaald!Gewenste oplossing
Interactieve tv leveren voor de aanbieding die al maanden op de site staat. (de eerste 6 maanden voor € 39,-) Doordat mijn huisnummer 41 is en op de website alleen op het nummer C41 interactieve tv mogelijk is is het mij na vele vele telefoontjes, chats, beloftes etc nog steeds niet gelukt om interactieve tv te ontvangen. Netflix via de computer werkt goed, dus internet snelheid is toereikend. Graag een vergoeding voor het ongemak (minimaal 140,- euro) en interactieve tv volgens de aanbieding leveren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.