Opgelost door KPN: Aanpassing huisnummer reeds 6 maanden bezig, maar nog niet gelukt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 350155
Gebruiker
Missie 12
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Huisnummer kan niet worden aangepast door KPN, waardoor ik reeds 140,- euro teveel heb betaald!

Gewenste oplossing

Interactieve tv leveren voor de aanbieding die al maanden op de site staat. (de eerste 6 maanden voor € 39,-) Doordat mijn huisnummer 41 is en op de website alleen op het nummer C41 interactieve tv mogelijk is is het mij na vele vele telefoontjes, chats, beloftes etc nog steeds niet gelukt om interactieve tv te ontvangen. Netflix via de computer werkt goed, dus internet snelheid is toereikend. Graag een vergoeding voor het ongemak (minimaal 140,- euro) en interactieve tv volgens de aanbieding leveren.
Geboden oplossing
Alles is perfect afgehandeld. Zeer tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Valk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Missie 12
    Datum
    Helaas nog niets gewijzigd 🤔
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Valk,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Missie 12
    Datum
    Goede afspraken zijn er gemaakt. Huisnummer is vlot aangepast en voor de helft is het geregeld. Voor de andere helft van de afspraak is het nog even afwachten. Tot zover prima geholpen en klantvriendelijk afgehandeld door KPN 👍

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen