Opgelost door KPN: Aanpassing huisnummer reeds 6 maanden bezig, maar nog niet gelukt!

Missie 12

Huisnummer kan niet worden aangepast door KPN, waardoor ik reeds 140,- euro teveel heb betaald!

Interactieve tv leveren voor de aanbieding die al maanden op de site staat. (de eerste 6 maanden voor € 39,-) Doordat mijn huisnummer 41 is en op de website alleen op het nummer C41 interactieve tv mogelijk is is het mij na vele vele telefoontjes, chats, beloftes etc nog steeds niet gelukt om interactieve tv te ontvangen. Netflix via de computer werkt goed, dus internet snelheid is toereikend. Graag een vergoeding voor het ongemak (minimaal 140,- euro) en interactieve tv volgens de aanbieding leveren.
Alles is perfect afgehandeld. Zeer tevreden.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Valk,

KPN Klantenreacties CMT
    Helaas nog niets gewijzigd 🤔
    KPN
    Geachte heer Valk,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Missie 12
    Goede afspraken zijn er gemaakt. Huisnummer is vlot aangepast en voor de helft is het geregeld. Voor de andere helft van de afspraak is het nog even afwachten. Tot zover prima geholpen en klantvriendelijk afgehandeld door KPN 👍

Ook een klacht indienen over KPN?