Opgelost door KPN: Aanpassing rekeningnr

# 142022
thhermans

In april 2015 hebben wij bij drie bedrijven van KPN (Mobiel, Alles in één en Backup online) ons incassorekeningnummer gewijzigd.
De eerste maanden ging het fout met de automatische incasso bij alle drie de afdelingen, steeds moeten bellen om het goed te krijgen met de belofte van KPN dat het de volgende maand goed ging. Tot op heden is het niet goed gegaan met de automatische incasso bij Alles in een. Dit kost veel energie om steeds netjes uit te leggen wat het probleem is, steeds wordt gezegd dat alsnog het bedrag moeten overmaken. Op 10 nov 2015 werd weer van het oude rekeningnr. afgeboekt. Deze betaling hebben we gestorneerd. Inmiddels kun je het gehele IBAN nr. op de factuur zien en wat blijkt dat dit IBAN nr. niet goed was. Wij hebben het niet aangepast.
Al met al gaat iets grondig fout bij KPN en niemand weet een oorzaak en een oplossing.

Wil eindelijk van het gedonder af dat niet geïncasseerd kan worden door fouten van KPN, met een verklaring en een vergoeding voor de lange telefoongesprekken.

KPN
    Geachte heer Hermans,

KPN Klantenreacties CMT
    thhermans
    Het is natuurlijk erg dat het via klachtenkompas wel direct opgelost wordt en dat ik via de helpdesk meer dan een half jaar aan de lijn wordt gehouden.

Ook een klacht indienen over KPN?