Klacht KPN: Aansluiten van vast internet wordt eindeloos uitgesteld, zonder nuttige informatie.

Gebruiker1600268134

Op 28 augustus zou vast internet geleverd worden. Ter extra controle heb ik ze van te voren nog opgebeld om dit te verifiëren. Op de betreffende datum, bij gebrek aan internet, heb ik KPN gebeld om te vragen wat de status was. De klantenservice medewerker vertelde mij dat het internet ergens gedurende die dag aangesloten zal worden. Het zou in eerste instantie gaan om glasvezel internet, maar aangezien de aanleg nog niet voltooid is, zal ik eerst genoegen moeten nemen met ADSL. Ik begrijp dat KPN hier wellicht ook niets aan kan doen, en neem genoegen met ADSL totdat zij mij over kunnen zetten op glasvezel internet. Aan het einde van de dag krijg ik een email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 31 augustus.
Op 29 augustus bel ik KPN dus weer op met de vraag waarom de aansluit datum opeens is verplaatst tot na het weekend. De medewerker kan mij hier geen antwoord op geven, en ziet uiteindelijk als enige mogelijkheid om een noodpakket op te sturen, die dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Deze zou dan de volgende dag al bij mij aankomen, zodat ik niet lang zonder internet hoef te zitten.
Dit noodpakket is echter de volgende dag (30 augustus) niet aangekomen, en ik bel KPN weer op. Zij zien dat de aanvraag voor een noodpakket is gedaan, maar kunnen de status van de daadwerkelijke bestelling niet zien. En zij weten dus ook niet met zekerheid te zeggen of het noodpakket daadwerkelijk verstuurd is. Verder liggen er allerlei systemen plat, en kunnen zij überhaupt nooit zien wat er in de ‘back-office’ gebeurt met de aanvragen en werkzaamheden.
Op 31 augustus, heb ik nog steeds geen internet aansluiting en ook geen noodpakket ontvangen. Dus weer besluit ik om KPN te bellen om na te vragen van de status van het noodpakket of daadwerkelijke internetaansluiting is. Weer vertelt de medewerker mij dat voor zover zij kunnen zien, de internet aansluiting vandaag geleverd zal worden. Over de status van het noodpakket kan weer niks gezegd worden. Echter verrassend (of misschien niet echt meer) krijg ik aan het eind van de dag weer een email met de melding dat het aansluiting van de internet aansluiting doorgeschoven is naar 1 september.

Voor vervolg zie bijlage...

Tijdig internet leveren, en met een meer reële compensatie komen voor de bizar slechte service, en het niet leveren van internet op de afgesproken data.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hosper,

KPN Klantenreacties CMT

Gebruiker1600268134
Huidige aanvraag van het internet abonnement verwijderen, en opnieuw een aanvraag doen voor een internet abonnement. Dit geeft wel aan hoe weinig de klanten service bij KPN voor je kan betekenen. Bizar hoeveel tijd en energie ik heb moeten verdoen om uiteindelijk niks gedaan te krijgen.

Ook een klacht indienen over KPN?