Klacht KPN: aansluiting KPN Glasvezel (Standaard)

patrickm

Na vele telefoontje uiteindelijk een afspraak kunnen maken met de afdeling planning voor het plaatsen van Glasvezel (dinsdag 23 juli 2013 tussen 08.00 uur en 10.00 uur) . Hiervoor een vrije dag opgenomen omdat na installatie door een monteur ik zelf de tv’s zou aansluiten.
Op dinsdag 23 juli 2013 tussen 08.00 uur en 10.00 uur GEEN monteur. Uiteindelijk weer gebeld met de klantenservices van KPN Glasvezel. De medewerkster deelde verbaast mede dat er geen afspraak stond gepland, terwijl ik de woensdag voor de afspraak voor de zekerheid maar gebeld heb om te verifiëren of de afspraak stond. Uiteindelijk zelf contact gehad met de afdeling en naar nu blijkt is de afspraak inderdaad gecanceld in verband met een storing in de huisnummer toevoegingen.
Vanaf 08-06-2013 bezig echter zonder resultaat. WIL OPLOSSING!!!!!!!

- Direct aansluiting van hetgeen is besteld - althans voor vakantie. (26-07-2013)
- compensatie van de schade

KPN
    Geachte heer/mevrouw Heyne,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    patrickm
    Geachte heer/mevrouw,De afgelopen dagen wederom meerdere malen contact gehad met KPN Klantenservice. Laatste maal gisteravond... Op dat moment konden zij mij niets melden. In iedergeval duidelijk dat vandaag geen oplossing. Zoals reeds aangegeven morgen op vakantie en dus voor vakantie geen oplossing.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?