Klacht KPN: Aansluiting KPN uitgesteld met 1,5 maand!

Klachtnummer
# 17756
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 13 Mei zou mijn KPN aansluiting voor KPN alles in één instap geregeld worden door KPN monteur.
Deze aansluiting is door KPN zelf verzet naar de 14e. Deze heb ik moeten verplaatsen naar de 19e. Schriftelijke bevestiging gehad. Nog gebeld voor bevestiging, en deze was positief. Op de 19e geen monteur gekomen.
Vele malen gebeld met KPN. Door foutieve communicatie en incorrect afhandelen is mijn afspraak niet doorgekomen. Volgende afspraak kan pas op 25 januari! en daarbij is mijn telefoon al afgesloten. Door lastige aansluiting vanwege vorige bewoner is monteur gewenst. Gepoogd toch aansluiting te doen met afdeling technische ondersteuning, dit is niet gelukt. Klantenservice kan mij niet verder helpen. Ik betreur dit ten zeerste, en ben erg teleurgesteld in KPN.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Minheere,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Naar mening heb ik genoeg gegevens gegeven om te reageren.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Minheere,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen