Klacht KPN: aansluiting mobiele telefoon

Klachtnummer
# 5848
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 19 mei j.l een kontrakt bij Telfort getekend voor mobiele telefoon en nummerbehoud aangevraagd. Dit zou binnen 10 dagen geregeld zijn. Tot op heden nog steeds niet gelukt, eerst was er een storing bij Telfort plus dat mijn huidige aanbieder van pre-paid Lebara (ook KPN) niet in hun lijstje voorkwam zodat er geen nummerbehoud kon worden geregeld. Nu krijg ik nog steeds te horen dat het binnen 10 werkdagen geregeld wordt en het kontrakt kan ik niet annuleren, ze leveren echter niet, wat nu????

De oplossing

nummerbehoud - huidige nummer (lebara Prepaid) en gebruik kunnen gaan maken van mijn kontrakt zodat ik ook kan internetten op mijn mobiel. Eerdere ingangsdatum is w.m.b. oke

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Mooij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen