Klacht KPN: Aansluitkosten? Niet gemeld bij overstappen.

DL1991

Ik ben omdat ik goede verhalen hoorde over KPN en omdat mijn vriend bij HI zit overgestapt naar KPN zo'n twee weken geleden. Nu is er gisteren ineens een bedrag afgeschreven van 29,95 euro terwijl mijn abonnement pas ingaat om 7-7-2014. Ik heb de klantenservice gebeld van KPN en die vertelden mij dat dit gaat om de aansluitkosten (?). Ik schrok hier erg van omdat ik hier niet van op de hoogte ben gesteld, niet in de winkel maar ook niet door KPN die mij een aanbod deed. Helaas maakt KPN nu mijn verwachtingen al niet waar..had ik dan toch bij Vodafone moeten blijven? Ik baal hier ontzettend van.

Graag zou ik het bedrag terug willen ontvangen van 29,95 euro omdat ik hier niet van op de hoogte ben gesteld.

KPN
    Geachte mevrouw Lodewijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    DL1991
    Graag zie ik de reactie tegemoet..ik wil graag dat dit snel opgelost wordt zodat ik weer een tevreden klant van KPN kan zijn.
    KPN
    Geachte mevrouw Lodewijk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?