Opgelost door KPN: Aansluitkosten betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182826
Gebruiker
Nieuwpoort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al KLANT bij KPN voor TV, Internet en vaste felefonie. Nu ook voor één mobiel en binnenkort voor nog twee mobiele telefoons. (Tevens ook al klant bij KPN voor winkel.)
Voor het aansluiten van een mobiel nummer rekent KPN € 30 terwijl er geen fysieke handelingen gedaan worden. Je loopt letterlijk bellend de winkel uit zonder tussenkomst van KPN!
Nu zou ik voor het eerste mobiele nummer al € 30 moeten betalen, en zodadelijk nogmaals 2 maal € 30 voor de andere twee mobiele nummers.

De oplossing

Geen aansluitkosten voor de drie mobiele telefoons.
Ten eerste omdat er geen KPN aan te pas komt, alles verloopt via de winkel. Het is niet meer dat scannen van de labels en simkaart, en klaar!
Ten tweede omdat ik al klant ben bij KPN
Den derde omdat ik voor mobiel een nieuwe klant ben, en een klant zou een bedrijf moeten koesteren!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nieuwpoort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nieuwpoort
    Datum
    Ik ben netjes en fatsoenlijk gebeld door KPN. KPN heeft aan mij uitgelegd wat er voor deze aansluitkosten wordt gedaan. Hier kan ik me redelijk in vinden. Het gaat dan o.a. om de sim-kaart en handelingen die KPN moet doen om mijn aansluiting zo makkelijk mogelijk te laten verlopen. Ook omvat dit kosten van bijvoorbeeld servers, etc.
    Als compentatie hoef ik geen drie, maar twee maal aansluitkosten te betalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nieuwpoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy