Klacht KPN: Aansluitkosten

Klachtnummer
# 44122
Gebruiker
Ckrijgsman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste Klachtenkompas,

Ik heb onlangs een abonnement aangesloten voor mijn zoon, dit icm kpn compleet en familievoordeel. Wat mij echter niet verteld is, is dat er 30 euro aansluitkosten bij zijn gekomen.

ik heb al 24 jaar vaste telefonie bij KPN
17 jaar internet van kpn en sinds kort alles in een van KPN
maar ook een mobiel abonnement van KPN

De verkoper heeft niet aangegeven dat er 30 euro administratiekosten bij komen.

na contact te hebben gehad met de klantenservice, die mij alles behalve netjes te woord stonden, ben ik terug gegaan naar de winkel, die mij ook niet kunnen helpen.

Gewenste oplossing

De 30 euro die teveel is afgeschreven, crediteren!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Krijgsman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen