Opgelost door KPN: Aanvraag tel. 043 3671756, Augustus 2010. Uw kenmerk 131399936/MT /1

Arnold Du Château de Slins 1.

Nooit een monteur gezien, of toestel, bij de montage, op Aug. 2010 +12-12-2013.
Meer dan 3 j. maandelijks, de laatste maand November 2013, € 24,49. automatische
afschrijving abonnement, nooit geen telefoonkosten en dat voor een aanvraag.
De reden ziekte van mijn vrouw en haar man die geen controle hadden op de uitgaven, omdat die uit besteed werd.
Hadden wel op 043-3612777 al meer dan 30 jaar en vanaf 21-03-2008 via hulpnet
Sittard, 046 420 15 81 een alarm-installatie. Voor mijn vrouw die bedlegerig is.
Na 3 a 4 E:mailen gericht aan, saidabachiri@kpn.com, laatste melding 24-03-2014,
nog geen oplossing in zicht.
Graag een oplossing, met vriendelijke groeten, Familie Duchateau.

Graag restitutie van ons geld, met rente over het tijdvak Aug. 2010 tot 12-12-2013.

KPN
    Geachte heer Duchateau,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Re: 7164980. Niet akkoord met Mevr. Ineke van den Putte,
    voorstel enkele maanden. Bij getekende aanvraag, is er nooit een monteur geweest voor aan- en afsluiting in de 40 mnd., NÓÓIT een of GEEN) telefoontjes en rekening gekregen, alleen afschrijvingen tot 12 Dec. 2013. Sinds 1981 wonen wij in Maastricht, met 2 aansluitingen en een derde aanvraag gedaan voor verbetering, zonder ooit contact te hebben gehad met 043-3671756. Sorry, besluit blijft. (043-3671756) in 2010 zonder resultaten
    KPN
    Geachte heer Duchateau, De behandelaar van deze reactie wil graag weten of u het getekende contract van destijds ontvangen heeft.
    Wilt u contact met haar opnemen.
    U kunt haar telefonisch bereiken via telefoonnummer 070- 343 22 81.Alvast bedankt voor de medewerking.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Duchateau, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arnold Du Château de Slins 1.
    Afgesproken is, dat over het tijdvak Aug. 2010 en Dec. 2013, van de afgeschreven abonnementskosten, de helft zou terug betaald worden. Daar mee ga ik akkoord.
    Met vriendelijke groeten, Arnold Duchateau.

Arnold Du Château de Slins 1.

Ook een klacht indienen over KPN?