Klacht KPN: Abbenement afsluiten

Klachtnummer
# 47114
Gebruiker
bellaa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb apr. 2013 bij de KPN winkel in Heerlen een ab. afgesloten voor 2 te-le-vi-sies
(onder en boven) in HD, internet en bellen, daarbij hebben ze mij 3 draadlozen stekkers verkocht (100 euro) wat blijkt na de instal. en veel storingen en klachten en maar bellen,
zij 3 keer zijn komen meten en nu blijkt dat we te ver van de centr. af wonen. (3.5 km)
Dit heeft KPN vooraf ook geweten en toch verkopen ze je een abb. met draadloze stekkers terwijl we teweinig mb,s binnen krijgen hiervoor.
Nu wil men dit met 50 euro goed maken,maar hier ben ik het niet mee eens.
Vriendelijke groeten

De oplossing

Een redelijke vergoeding voor de gemaakte kosten en ergenis.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veghel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT