Klacht KPN: abbonement en lease toestel

patries

ik heb al jaren abbonementen bij hi, ik ben erg tevreden over hi... ik moest ik okt 2012 een nieuw abbonemt ik moest toen ook kiezen voor een lease toestel.. ik heb niet eens van de nieuwste omdat ik het belachelijk vond dat je ineens zoveel geld moest betalen voor een mobiele telefoon.. ze bieden dan vervolgens wel dat ik nu okt deze telefoon voor een klein bedrag kan kopen... idioot want nu krijg je de nieuwste telefoons er weer gratig bij.. ik vind het belachelijk dat ze na ongeveer een jaaar weer mobiele tefoons gratis aan bieden maar er geen aanbieding voor vaste klanten met een lopende abbonement om dan dat leas bedrag eraf te halen.. zodat we nog geen ons abonnement betalen en die meer de lease... ik kan dit jaar mijn abbonement verlengen maar ik weet niet na deze slechte behandeling want telefonische word je ook gewoon afgescheept! of ik wel bij hi blijf na al die jaren of ze moeten nu toch echt met een passende oplossing komen!!

met vriendelijk groet

dat ik nog alleen mijn abbonement kosten hoef te betalen en het lease contract komt te vervallen en ik als nog gewoon dit toestel krijg! voor dit abbonement!!