Klacht KPN: Abbonnement familiekorting

Klachtnummer
# 81671
Gebruiker
mariano3620
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden bij KPN mijn abbonnement verlengt.
Daarbij kreeg ik te horen dat ik 10,- familiekorting zou krijgen. Dat ik i.p.v. 54,- per maand 44,- per maand ga betalen. Maar nadat ik mijn abbonnement zo heb afgesloten kreeg ik te horen dat ik die familiekorting niet krijg. Want ik ben namelijk het hoofd van die korting. De verkoper had in de winkel ook kunnen zien dat ik het "hoofd" ben, toch zou ik volgens hem ook de korting krijgen. Ik ben al 7 jaar klant bij KPN en vind dit wel erg tegenvallen.

De oplossing

Als gewenste oplossing zou ik de familiekorting alsnog willen ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Deckers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mariano3620
    Datum
    Oke ik za afwachten tor ik iets hoor
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Deckers, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen