Opgelost door KPN: Abbonnement niet volgens afspraak veranderd door Kpn

Anoniem

Ik had telefonisch een abbonnement van 2 jaar voor 23,75pm afgesloten.Ik krijg hier ook een bevestiging van en er staat niet bij aanbieding.
Nieuwe situatie:
Toestel: Samsung Galaxy Ace, Ceramic white
Toestelprijs: 0,00
Abonnement: Bel-SMS-Web 350, CV 2 jaar
Abonnementsprijs: 23,75 afgesproken
Na 9 maanden wordt mijn abbonnement verhoogd naar 47,50 ik belde hier over naar kpn
Samsung Galaxy Ace, Ceramic white
Bel-SMS-Web 350, CV 2 jaar
Wat blijkt in de 2de mail stond dit !
Samsung Galaxy Ace, Ceramic white
Personal Sim Bel-SMS-Web 350, Actie bij 2 jr 9 mnd 50% krt, Contractverl. 2 jaar € 47,50
Prijs gedurende actieperiode € 23,75
Nieuw Weekendbundel 5 euro (niet bestelt)
Totaal eenmalig bij aflevering: € 0,00
Totaal per maand: € 52,50
Dit had ik nooit gelezen omdat de eerste mail goed was en ik er verder niet naar omkeek.
Is hier nog wat aan te doen,ik heb het nooit over een actie gehad.Ik vind van kpn dat ze mensen bedonderen aan de telefoon en het zelf veranderen

Mijn oplossing zou zijn ik betaal nu vanaf maand juli 23,75 teveel aan abbonnement kosten wat dus niet afgesproken was en ze hebben zonder toestemming mij een weekendbundel van 5 euro gegeven waar ik ook niet om gevraagt had .(staat nu stil)
Dus ik wil mijn 23,75 +5 euro terug van de maanden die ik teveel betaald heb.
Tot nu toe 8 maanden x 28,75=230 euro.
Ik vind dat ze betere voorlichting moeten geven en de volgende x neem ik het gesprek op om mijn gelijk te bewijzen ,dit noem ik oplichting
of verkoop praatjes(calcenter)
Met vriendelijke groet Wil Spaans

Anoniem
    Ik vind het jammer dat ik deze site nu pas gevonden heb omdat ik anders sneller gereageerd had ,we zijn nu een half jaar verder misschien wel te laat.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Spaans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Ik krijg dit bericht waar moet ik op reageren dan ik zie niks ?
    Je hebt nog niet gerageerd, je hebt daarvoor nog 1 week en 1 dag.
    Niet goed gelezen zie boven
    Niet goed gelezen zie boven
    KPN
    Geachte heer Spaans,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Supper goed afgehandeld door Kpn mijn abbonnement terug naar 23,75 en mijn 230 euro terug waar ik mee zat over mijn klacht

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?