Klacht KPN: Abnormale incasso rekeningen

M.bel

ik heb een alles in 1 pakket. Kosten hiervan zijn 99 euro. Echter heb ik alleen de eerste 5 maanden dit bedrag betaald. Vanaf augustus is de rekening verdubbeld, in totaal loopt dit tot 180 euro per maand! KPN geeft aan dat mobiele internet aparte afdeling is en de rest van het pakket bij een andere afdeling hoort. Alles van het pakket is onbeperkt zo staat het in het contract, met andere woorden ik kan niet extra hebben gebeld of extra internet hebben verbruikt. Ik heb hierover contact met mijn maatschappelijk gehad, ze heeft dit geprobeerd op te lossen maar helaas zijn haar pogingen niet gelukt. De medewerkers van KPN geven telkens andere oorzaak van het probleem aan! Zo heb ik ook te horen gekregen dat ze niet weten waarvoor het desbetreffende rekening is, maar het staat open dus het moet betaald worden. Tevens storten ze soms het geld terug en vervolgens sturen ze een incasso met aansluitkosten erbij..Ik ben radeloos, ik kan hiermee niet verder gaan!

Alle dubbele bedragen terugstorten, en het Abbonement per direct opzeggen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Belkerma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M.bel
    Geachte KPN,
    Het is immers bijna een week voorbij dat jullie geen contact met mij hebben opgenomen. Ik vind het jammer dat jullie wel binnen 24 uur op deze website reageren, maar contact met mij opnemen achterwegen laten. Hierbij hoop ik snel een oplossing van jullie te mogen ontvangen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Belkerma,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook heeft ze uw voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 22.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?