KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht KPN: Abo aangepraat te vroeg met 'gratis' tablet te hoog voor minima inkomen
Details
Klacht
Op 7 juli 2012 zou ik abo mogen verlengen, 3 juli 2012 was ik in vorige woonplaats in stad met tante met mijn Hulphond,jonge neefjes/nichtjes warme dag ik ging kijken of type tel bij mij paste qua beperkingen in de Hi winkel, aangesproken ,omdat ik ernstig ziek ben met complete uitputting 24/7 heftige pijn makkelijk beïnvloedbaar ondanks ik aangaf nu niks te willen en minima inkomen werd me toch abo aangepraat, tel en 'gratis' tablet moest kunnen met inkomen limietwaarschuwing werd gezegd, ik ID thuis laten liggen en moesten tante ik beiden tekenen voor 'verificatie bankpassen' moe en mensen uit winkel leiden ons af, na 1,5 tot 2 maand ineens geld van tantes rekening af HI, wij meteen actie blijkt abo te zijn en tablet bij 1e gebruik beschadigd met pennetje war erbij hoort, Hi onderneemt niks, 1x mocht ik accessoires uitzoeken maar ook toen zware terugval in ernstig ziekzijn maar ik moest dezelfde dag maar komen naar de stad, nu +/-€125 p/m Hi ik geen eten mij en Hulphond!!Gewenste oplossing
Minstens Contract ontbinden HTC flyer en het geld terug daarvoor, onterecht contracten aanpraten terwijl Hi weet dat mensen nog niet mogen verlengen en makkelijk beïnvloedbaar zijn ook nog eens afleiden waardoor mensen niet doorhebben contracten af sluiten ook voor een 'gratis' tablet waarover verder geen info gegeven werd klopt gewoonweg niet!! Hi staat mij als jarenlange trouwe en goed betalende klant door dit alles absoluut niet vriendelijk te woord en doen net of hun neus bloed, hoe kan ik in vredesnaam nog genieten van mijn leven als ik niks aan eten kan halen voor mij en Hulphond? Over de rest maar te zwijgen?? Mijn leven zal al niet lang zijn en door dit alles kan het ook extra verkort worden omdat energie vreten en pijn erg veel doet met mijn leven,DOE IETS HI!!! Mij raken jullie sowieso kwijt!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.