Klacht KPN: Abo aangepraat te vroeg met 'gratis' tablet te hoog voor minima inkomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58471
Gebruiker
Badiloo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 7 juli 2012 zou ik abo mogen verlengen, 3 juli 2012 was ik in vorige woonplaats in stad met tante met mijn Hulphond,jonge neefjes/nichtjes warme dag ik ging kijken of type tel bij mij paste qua beperkingen in de Hi winkel, aangesproken ,omdat ik ernstig ziek ben met complete uitputting 24/7 heftige pijn makkelijk beïnvloedbaar ondanks ik aangaf nu niks te willen en minima inkomen werd me toch abo aangepraat, tel en 'gratis' tablet moest kunnen met inkomen limietwaarschuwing werd gezegd, ik ID thuis laten liggen en moesten tante ik beiden tekenen voor 'verificatie bankpassen' moe en mensen uit winkel leiden ons af, na 1,5 tot 2 maand ineens geld van tantes rekening af HI, wij meteen actie blijkt abo te zijn en tablet bij 1e gebruik beschadigd met pennetje war erbij hoort, Hi onderneemt niks, 1x mocht ik accessoires uitzoeken maar ook toen zware terugval in ernstig ziekzijn maar ik moest dezelfde dag maar komen naar de stad, nu +/-€125 p/m Hi ik geen eten mij en Hulphond!!

De oplossing

Minstens Contract ontbinden HTC flyer en het geld terug daarvoor, onterecht contracten aanpraten terwijl Hi weet dat mensen nog niet mogen verlengen en makkelijk beïnvloedbaar zijn ook nog eens afleiden waardoor mensen niet doorhebben contracten af sluiten ook voor een 'gratis' tablet waarover verder geen info gegeven werd klopt gewoonweg niet!! Hi staat mij als jarenlange trouwe en goed betalende klant door dit alles absoluut niet vriendelijk te woord en doen net of hun neus bloed, hoe kan ik in vredesnaam nog genieten van mijn leven als ik niks aan eten kan halen voor mij en Hulphond? Over de rest maar te zwijgen?? Mijn leven zal al niet lang zijn en door dit alles kan het ook extra verkort worden omdat energie vreten en pijn erg veel doet met mijn leven,
DOE IETS HI!!! Mij raken jullie sowieso kwijt!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Badiloo
    Datum
    Datt is goed maar doe dit dan via mijn opgegeven mailadres want bellen lukt me momenteel niet,
  2. Auteur
    Badiloo
    Datum
    Er is helemaal geen oplossing voor deze klacht, en wie wordt bedoeld met 'uw behandelaar'???
    De contractant heeft zélf contact gehad met KPN maar ik zou die laatste maanden 'gewoon' moeten betalen??Er is een persoon actief die zich voordoet als een arts/behandelaar van mij en zegt dat ik lichamelijk niks mankeer en de rolstoel aandacht vragen is, er worden veel contacten benaderd van mij en gevraagd om screenshots van conversaties
    We zijn hiermee bezig en weten wie dit is, GAHIERNIETOPIN
  3. Auteur
    Badiloo
    Datum
    Goed ingedekt Hi, binnen 8 weken moeten reageren terwijl er binnen die tijd nog geen geld werd afgeschreven van die rekening, top hoe jullie als telecombedrijf mensen met mooie praatjes lokken terwijl alleen het zelfde abo voor de telefoon al ruim helft scheelt bij mn huidige provider, zo raken jullie jarenlange trouwe klant wel kwijt, ieder mens maakt fouten en tja dit was n grote levensles voor ons als familie, trap nooit in mooie praatjes en laat geen abo op familie id zetten als Hi dit zegt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Badiloo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen