Klacht KPN: Abonement

Klachtnummer
# 182465
Gebruiker
Daniëlverhagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonement bij kpn en verblijf 85%van mijn maand in het buitenland er is mij beloofd dat ik kon overstappen naar een nieuw abonement die bij kpn is opgezet
Dit betreft een europa abonnement echter kunnen zei dit niet nakomen omdat het niet mogenlijk zou zijn mijn abonnement op tehogen.. waardoor ik toren hoge rekeningen krijg.
Voor mijn gevoel krijg ik het abonement niet zodat zei goed kunnen verdienen aan mij omdat ik met dat andere abonnement geen extra koste meer zou maken.

Groeten daniel verhagen

De oplossing

Belofte na komen..

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Verhogen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT