Klacht KPN: abonement

Klachtnummer
# 26658
Gebruiker
C.J.G. Smit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik kocht een abonnement, met telefoon erbij, bij hi Hoorn NH. De vraag van mij was of de telefoon sim lock vrij was omdat deze voor mijn dochter was. Hun antwoord was ja en anders maken we hem sim lock vrij. Toen ze de telefoon wilde gebruiken, bleek er sim lock op te zitten.Na navraag bij de hi vestiging in Hoorn NH, bleek dat de medewerkers niet wisten welke toestellen sim vrij waren. Ik terug naar de vestiging in Hoorn NH. Daar werd me verteld, dat ik een probleem had en niet de hi vestiging, omdat ze niet alles kunnen weten.

De oplossing

Excuus en de 10 euro terug en brandstof kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen