Opgelost door KPN: Abonn loopt af en geen goed aanbod gehad.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64215
Gebruiker
Yolandareuvecamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn abonnement bij HI loopt af en ben daarom gebeld met een nieuw aanbod. 2 jaar geleden is mij verteld dat ik bij verlenging maar 15% van de nieuw waarde hoef te betalen. Helaas wordt mij nu verteld dat ik € 149,00 moet betalen. Dit klopt niet. Tevens lees ik hier dat er mensen zijn die veel minder hoeven te betalen. Kunnen jullie mij een beter voorstel doen?

Ik hoor graag van u.

Groet Yolanda 0683163553

De oplossing

Graag een nieuw aanbod van €49,00, zoals de meeste mensen hebben betaald!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Yolandareuvecamp
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld door de KPN. Ze hebben de klacht heel serieus genomen en hebben een goed tegenbod gedaan. Ik ben zeer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yolandareuvecamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?