Klacht KPN: abonnement

Klachtnummer
# 141276
Gebruiker
marijkehirth@hotmail.com
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kreeg een sms abonnementdienst 7090 www.smsgc.nl twaalf euro per week ik weet nergens van niets afgesloten

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    marijkehirth@hotmail.com
    Datum
    sms je van 7090 abonnementdienst twaalf euro per week ?????? weet nergens van
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hirth,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hirth,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen