Klacht KPN: Abonnement afgesloten, afspraak gemaakt met de koerier en plotseling order geannuleerd, nu kan ik niet meer bestellen

Klachtnummer
# 167998
Gebruiker
Hannabiester-wegman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen week een bestelling geplaatst bij KPN met de IPhone 6S Rosé Gold, alles was goed gegaan, afspraak gemaakt met de koerier. Mijn telefoon zou afgelopen donderdagavond geleverd worden. Keek ik even in mijn e-mail om te kijken hoe laat de koerier zou komen, komt er te staan dat mijn bestelling niet is gevonden! Ik gebeld naar de klantenservice, zeggen ze doodleuk dat het geannuleerd is omdat ik nummerbehoud zou hebben aangevraagd. Ten eerste is dit al niet waar, ten tweede, waarom zou het daarom geannuleerd worden zomaar? Is toch raar! Probeert de jongen van de klantenservice de order er opnieuw in te zetten, lukt niet omdat de oude bestelling er nog instaat. Word mij gezegd dat ik die avond nog de bestelling opnieuw kan doen. Ik proberen, en proberen, maar kom er niet doorheen meer! Gisteren weer gebeld naar de klantenservice, gaat iemand voor mij kijken wat er aan de hand is, in de wacht gezet en vervolgens gewoon doodleuk de verbinding verbroken!

De oplossing

Ik wil gewoon mijn order doorvoeren en dat ik zsm het toestel thuis heb. Zo simpel is het.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Biester-Wegman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen