Klacht KPN: Abonnement afgesloten blijkt bij afhalen opeens duurder te zijn

Klachtnummer
# 117488
Gebruiker
mcdesmond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 05-07-2015 heeft mijn vriendin haar telefoon abonnement verlengd bij KPN. Zij zou voor dit abonnement 34 euro gaan betalen. Eenmalig zou er 33,23 in rekening gebracht worden voor het toestel (Samsung Galaxy S5). Op 07-07-2015 kreeg zij een melding dat haar toestel klaar lag in de KPN winkel in de Hoofdstraat van Veenendaal. Nu wilde zij het toestel ophalen op deze zelfde datum, krijgt zij te horen dat ze nu opeens 39 euro per maand moet betalen in plaats van de 34 euro, welke zij in de bestelling heeft staan (order nummer: KM56100548)
De mederwerker, welke overigens zeer onbeschoft te werk is gegaan (met eigen telefoon bezig tijdens gesprek e.d.) wist haar te vertellen dat hij niks voor haar kon betekenen. Is dit hoe KPN te werk gaat? Wij hebben een prijs zwart op wit staan, en gaan er vanuit dat dit alsnog netjes opgelost kan worden.

De oplossing

Wij zouden graag zien dat het abonnement wat afgesloten is gerealiseerd wordt, met de daarbij horende maandprijs.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Carrilho,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen