Klacht KPN: abonnement afkopen

Klachtnummer
# 168353
Gebruiker
Annelies
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Door een fout met rekeningnummer mijn nieuwe abonnement niet netjes betaald. Heb dit helaas niet door gehad Door meerdere kpn facturen.
Nu heb ik een brief ontvangen dat ik verplicht mijn abonnement af moet kopen van 1100 euro zonder iets te kunnen regelen met kpn.
Ik heb naast dit abonnement al jaren een ander mobiel abonnement die betaald word en een tv Internet telefonie abonnement die al jaren loopt. Dus het is niet zo dat ik niet heb willen betalen. Ik vind het niet normaal dat ik nu behandelt word dat ik nooit betaal bij jullie . Voor mij is het dan ook zeker een reden om een andere provider voor alles te zoeken.

De oplossing

Kans van betalen voor achterstallig bedrag met behoud van abonnement

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Deurholt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Deurholt,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 82.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?