Klacht KPN: abonnement afkopen

Annelies

Door een fout met rekeningnummer mijn nieuwe abonnement niet netjes betaald. Heb dit helaas niet door gehad Door meerdere kpn facturen.
Nu heb ik een brief ontvangen dat ik verplicht mijn abonnement af moet kopen van 1100 euro zonder iets te kunnen regelen met kpn.
Ik heb naast dit abonnement al jaren een ander mobiel abonnement die betaald word en een tv Internet telefonie abonnement die al jaren loopt. Dus het is niet zo dat ik niet heb willen betalen. Ik vind het niet normaal dat ik nu behandelt word dat ik nooit betaal bij jullie . Voor mij is het dan ook zeker een reden om een andere provider voor alles te zoeken.

Kans van betalen voor achterstallig bedrag met behoud van abonnement

KPN
    Geachte mevrouw Deurholt,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Deurholt,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 82.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?