Klacht KPN: Abonnement bij ingang verkeerd afgesloten door medewerker

Klachtnummer
# 198029
Gebruiker
zorgruim
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen verzocht om abonnement te wijzigen van privé naar zakelijk.
Reden bij aangaan is dit door medewerker kpn als zakelijk verkocht maar blijkt privé te zijn, bij storingen en dergelijke is er een betere service bij zakelijk om te zoeken naar zegt kpn zelf:
"Verbroken verbindingen met iPhone5
Als gevolg van een storing ervaren klanten met een iPhone5 meer verbroken telefoongesprekken op hun mobiele telefoon. KPN is in samenwerking met de fabrikant een onderzoek gestart om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas hebben we op dit moment nog geen verwachte hersteltijd..Dit gebeurd helaas erg vaak waardoor ik bijna niet bereikbaar ben = omzet verliesDeze ochtend moest ik een contract formulier invullen om abonnement te wijzigen/ over te nemen van mijzelf naar zakelijk om hun fout te herstellen. Daarna moest ik na bellen wat de zaak zou bespoedigen oplossing zakelijk abonnement met iphone 6. Medewerker vertelde dat dit niet zal gaan en hij geen oplossing wist??

De oplossing

Huidig abonnement wijzigen naar 2 jarig Zakelijk Mobiel Onbeperkt inclusief iphone 6 SE 64gb space Grey.
Ik blijf uw klant en bij deze oplossing nog een tevreden klant ook.
Al zeg ik erbij dat het mij tegenstaat dat na vanochtend en deel van de middag 4 medewerkers verder en een hoop online gepuzzel doorverbonden, online chat enz. ik echt reken en hoop op uw oplossing beste KPN.
Anders kan ik net zo goed naar een andere provider verhuizen.
Ps. de meeste medewerkers waren beleefd, aardig en behulpzaam echter kwam ik geen stap verder het lijkt of het een doolhof is als je als klant een oplossing zoekt.

In afwachting van uw hopelijk spoedige en werkende oplossing.
Dank ik u alvast voor het meedenken en meewerken.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    zorgruim
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik wacht de reactie af.

    Mvg
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen