Klacht KPN: Abonnement dubbel gefactureerd

Jansen

Begin januari werd ik gebeld door KPN om te informeren of ik tevreden was over de serviceverlening van KPN. Ik zei volmondig; "ja".
In datzelfde telefoongesprek werd mij gewezen op het feit dat ik voor een paar euro meer mijn abonnement kon wijzigen. Mijn downloadsnelheid zou dan veel hoger worden. Ik kreeg van deze wijziging twee maal een bevestiging, niet wetende dat dit achteraf problemen zou veroorzaken.
Vanaf januari werd dat nieuwe abonnement twee keer gefactureerd. Kan gebeuren. ik heb gebeld en in februari zou dit worden opgelost. In februari werd januari keurig gecorrigeerd, alleen de maand februari werd weer dubbel gefactureerd.
Op de factuur van maart werd het abonnement ook weer dubbel gefactureerd. Op de factuur van april werd februari en maart gecorrigeerd, echter de maand april werd weer dubbel gefactureerd. Nu komt het. Het probleem kwam bij meerder klanten voor en als mei nog niet was gecorrigeerd, moest ik maar weer bellen. Dit gaat mij te ver. Vandaar deze klacht.

Dat de dubbele facturering van de maand april wordt gecorrigeerd, daar ben ik wel van overtuigd, maar ik wil vanaf mei geen dubbele facturering meer. Het is een technische fout en loopt al vanaf januari en ik vind het belachelijk dat ik in mei weer moet bellen wanneer het probleem van de dubbele facturering door KPN nog niet is opgelost.
Ze kunnen mij niet eens toezeggen dat het in mei is opgelost. Dit vind een slechte service. Ben ik niet van KPN gewend.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Roozenboom,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jansen
    De dag nadat ik de klacht heb geplaatst werd ik gebeld door iemand van de KPN. Probleem was bekend en mij werd te kennen gegeven dat er aan een oplossing gewerkt wordt en dat er een medewerker vrij is gemaakt om maandelijks de facturen te controleren. Zodra er weer dubbel gefactureerd wordt, vind er direct een handmatige correctie plaats. Deze afspraak werd direct de volgende dag per mail aan mij bevestigd. Ik heb goede hoop en wacht de eerstvolgende factuur af.
    KPN
    Geachte mevrouw Roozenboom, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jansen
    ik heb nog geen reactie ontvangen waarom belaltijdonbeperkt weer dubbel is gefactureerd. Er is echter wel een bedrag van 17,90 gecrediteerd, maar dit bedrag komt niet overeen met het bedrag wat belaltijdonbeperkt kost.
    KPN
    Geachte mevrouw Roozenboom, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jansen
    De laatste factuur (juni) is nog steeds niet goed. Belaltijdonbeperkt wordt nog steeds dubbel gefactureerd. Ze hadden beloofd om dit handmatig te corrigeren. Helaas, is niet gebeurt. Het gaat om een klein bedrag. Ik begrijp niet waarom er nog steeds geen oplossing is. Ze hebben mij laten weten het zelf ook niet te begrijpen. Kortom, ik ben nog niet tevreden. Afwachten hoe de volgende factuur er uit ziet.
    KPN
    Geachte mevrouw Roozenboom, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Roozenboom,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jansen
    Ik begrijp niet waarom de behandelaar denkt dat ik tevreden ben. Ten eerste, ik heb na 26 juni niemand meer gesproken en als de behandelaar naar mijn facturen had gekeken, dan kan hij concluderen dat het nog steeds niet is opgelost. Ik proef duidelijk dat men het niet fijn vind om op klachtenkompas te staan. Maar ja, dan moeten men het probleem maar adequaat en snel oplossen. Het loopt al vanaf januari 2013. Ben benieuwd hoe de factuur van juli er uit ziet.

Jansen

Ook een klacht indienen over KPN?