Klacht KPN: Abonnement KPN bevriezen

Jecca

Mijn dochter gaat voor een periode van ongeveer 10 maanden naar Amerika om daar een jaar High School te volgen. Nu wil ik graag haar abonnement pauzeren, zodat ze niet hoeft te betalen voor iets wat ze niet gebruikt. Uiteraard willen wij de volle twee jaar betalen, alleen met een pauze van een aantal maanden. Bij een aantal provider is dit geen probleem om een pauze in te lassen, echter bij KPN zou dit niet kunnen. Ik ben al aantallen jaren een tevreden klant van KPN en wil dit ook blijven. En hoop dan ook tot een oplossing te komen. Ik zou graag dat KPN het abonnement bevriest zodat mijn dochter niet voor dubbele telefoonkosten staat de komende 10 maanden. In Amerika zal zij ook een abonnement moeten afsluiten namelijk. Uiteraard heb ik voor KPN alle gegevens en bewijsstukken van het verblijf van mijn dochter in Amerika.

Ik zou graag willen dat KPN het abonnement van mijn dochter bevriest gedurende haar verblijf in Amerika

KPN
    Dank voor een prettig gesprek wat we net, naar aanleiding van uw klacht, hebben gevoerd. Helaas heb ik, zoals besproken, de oplossing niet. Ondanks dat wens ik u een hele fijne avond en wens ik uw dochter een geweldige en leerzame tijd toe in de USA.

met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?