KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: abonnement langer dan 2 jaar
Details
Klacht
Mijn dochter heeft in april haar abonnement met 2 jaar verlengt. Door onvoorziene omstandigheden heeft ze nu moeite met de kosten en ze wil er vanaf. Afkoopsom bedraagt de som van alle maandtermijnen tot en met september 2016. Volgens mij klopt dit niet. Sinds 8 juni 2012 zijn hierover regels vastgelegd in de Telecommunicatiewet. Telecombedrijven mogen geen abonnementen aanbieden met een looptijd > 2 jaar. Dat is nu feitelijk wel het geval, te weten van april 2014 tot en met september 2016.Gewenste oplossing
Beëindiging contract zonder afkoopkosten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.