Opgelost door KPN: abonnement langer dan 2 jaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66988
Gebruiker
mtmk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochter heeft in april haar abonnement met 2 jaar verlengt. Door onvoorziene omstandigheden heeft ze nu moeite met de kosten en ze wil er vanaf. Afkoopsom bedraagt de som van alle maandtermijnen tot en met september 2016. Volgens mij klopt dit niet. Sinds 8 juni 2012 zijn hierover regels vastgelegd in de Telecommunicatiewet. Telecombedrijven mogen geen abonnementen aanbieden met een looptijd > 2 jaar. Dat is nu feitelijk wel het geval, te weten van april 2014 tot en met september 2016.

Gewenste oplossing

Beëindiging contract zonder afkoopkosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    mtmk
    Datum
    Looptijd contract is teruggebracht en abonnement wordt in een goedkopere variant voortgezet. In goed overleg tot tevredenheid opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen