Opgelost door KPN: Abonnement met toestellease

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45845
Gebruiker
LMW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zoals vele anderen heb ik ook een abonnement van KPN met toestellease. Ik wilde mijn abonnement verlengen, maar dit kon alleen met toestellease. Dit heb ik toen maar gedaan. Op het moment van verlengen werden de bedragen exclusief btw genoemd.
Kpn is nu weer gestopt met toestellease. Ik betaal nog steeds 78 euro per maand, terwijl een vergelijkbaar abonnement nu 55 euro per maand is. Daar komt bij dat ik mijn toestel moet inleveren, terwijl anderen hun toestel na het verlopen van het abonnement kunnen houden. Al met al betaal ik dus eigenlijk veel te veel voor mijn abonnement. Het zegt ook al genoeg dat KPN nu alweer gestopt is met toestellease.
Want wat ik in de twee jaar betaal voor het leasen van de telefoon, is meer dan wat het toestel waard is. Dan had ik net zo goed voor dat geld de telefoon los kunnen KOPEN, in plaats van leasen. Dan had ik wel een telefoon gehad. Als ik het toestel na de abonnementsperiode mag houden, dan kan ik er nog mee leven.

De oplossing

Toestel zonder kosten inleveren en abonnement omzetten naar een mobiel standaard omzetten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jungblut,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    LMW
    Datum
    Bedankt voor de snelle aanname van de klacht, ik wacht tot KPN contact zal opnemen zodat we kunnen proberen om dit op te lossen. Ben tenslotte al tientallen jaren tevreden klant.
  3. Auteur
    LMW
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld door KNP

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LMW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy