Klacht KPN: Abonnement niet meer kunnen opzeggen zonder er weer een heel jaar aan vast te zitten. 1 week te laat met opzeggen.

Carlijn

Wat is dit een klantonvriendelijk bedrijf! Het is toch niet meer van deze tijd om 3 maanden opzegtermijn te hebben en dan ook nog eens als je maar 1 week te laat bent om er dan weer voor heel jaar aan vast te zitten?!! Ik weiger gewoon om vanaf september het maandbedrag van 250 euro te betalen voor bellen dat veel goedkoper kan!! Aan de telefoon krijg ik heel fijn te horen dat als je maar 1 weekje te laat bent met opzeggen er een boete aanhangt van 12 keer het maandbedrag, wat wil KPN dat ik 3000 euro in een keer moet betalen? Dan kan ik wel meteen vaarwel zeggen tegen mijn bedrijf. Waar is KPN mee bezig? Is het zo moeilijk om klantvriendelijk te zijn en ze gewoon te helpen? Graag hoor ik of hier een oplossing voor is, een maandbedrag van 250 euro is te hoog voor alleen maar vast bellen. De transparantie over welke abonnementen/nummers we nou hebben was onduidelijk zodat alles alleen maar vertraagde en ja, dan blijkt opeens dat de opzegtermijn verstreken is.

Ik wil graag van het (wurg)contract af. Zie het door de ogen dat ik 3 werkdagen te laat was met opzeggen, maar het waren wel 12 weken. Als dit allemaal goed afgehandeld wordt is de kans groter dat ik weer bij KPN kom op een gegeven moment. Maar op dit moment is mijn beeld van KPN aangetast.

KPN
    Geachte mevrouw Heersink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?