Klacht KPN: Abonnement niet stopgezet na opzegging

Klachtnummer
# 339298
Gebruiker
PaarseBeekje#483
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Abonnement in juli opgezegd, deze loopt nog steeds door. Hier een klacht over ingediend, nog geen reactie op gehad.

De oplossing

terugbetalen en stopzetten van abonnement

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faasse,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faasse,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 93.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  3. Auteur
    PaarseBeekje#483
    Datum
    Ik heb maandag 24 december terug gebeld ,helaas niet iemand hierover kunnen spreken.
  4. Auteur
    PaarseBeekje#483
    Datum
    Het abonnement is, zover ik weet, nu opgezegd. Ik zou echter nog een mail krijgen over de teruggave van geld ivm het te lang doorlopen van het abonnement. Deze heb ik nog niet ontvangen.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faasse,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail op 4-1-2019 gestuurd.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Faasse,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?