Klacht KPN: Abonnement niet stopgezet na opzegging

PaarseBeekje#483

Abonnement in juli opgezegd, deze loopt nog steeds door. Hier een klacht over ingediend, nog geen reactie op gehad.

terugbetalen en stopzetten van abonnement

Geachte heer/mevrouw Faasse,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 93.

PaarseBeekje#483
    Ik heb maandag 24 december terug gebeld ,helaas niet iemand hierover kunnen spreken.
    PaarseBeekje#483
    Het abonnement is, zover ik weet, nu opgezegd. Ik zou echter nog een mail krijgen over de teruggave van geld ivm het te lang doorlopen van het abonnement. Deze heb ik nog niet ontvangen.
    Geachte heer/mevrouw Faasse,

De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail op 4-1-2019 gestuurd.

Geachte mevrouw Faasse,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?