Opgelost door KPN: Abonnement onterecht verlengd vanwege slechte communicatie KPN

A. Faber

Toen mijn zoon het huis uitging verviel de familiekorting en werd mijn abonnement 5 euro duurder. Via de website van KPN kreeg ik een aanbod voor vernieuwing/verlenging dat er ongeveer hetzelfde uitzag, maar een paar euro goedkoper was. Ik belde, legde uit dat ik ongeveer hetzelfde abonnement wilde als altijd en de medewerker was het met me eens dat dit abonnement dan de beste optie was. Zij sloot het meteen voor me af. Vervolgens kwam ik vanwege een verbouwing twee weken nauwelijks buiten de deur. Gisteren ontdekte ik pas dat mijn nieuwe abonnement, dat ik voor 2 jaar (!) heb afgesloten, geen internet bevat. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik wilde uitdrukkelijk dezelfde opties als eerst. Om internet te krijgen moet ik ten eerste een maand wachten en ten tweede zoveel bijbetalen dat ik duurder af ben dan als ik niet had verlengd. KPN wil de verlenging niet terugdraaien omdat de wettelijke bedenktijd al vier dagen voorbij is.

Ik wil graag dat de verlenging volledig wordt teruggedraaid. Ik wil mijn oude abonnement terug, tegen de prijs die ik daarvoor betaalde, met dezelfde mogelijkheden om op te zeggen of te verlengen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Faber,

KPN Klantenreacties CMT
    A. Faber
    KPN heeft mijn klacht al meteen de volgende dag naar volle tevredenheid opgelost. De verlenging is niet vernietigd, maar ik heb korting op een 'hogere versie' gekregen. Nu heb ik iets meer data en minuten dan eerst en ik betaal daarvoor iets minder dan eerst. :)

A. Faber

Ook een klacht indienen over KPN?