Opgelost door KPN: Abonnement onterecht verlengd vanwege slechte communicatie KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322269
Gebruiker
A. Faber
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Toen mijn zoon het huis uitging verviel de familiekorting en werd mijn abonnement 5 euro duurder. Via de website van KPN kreeg ik een aanbod voor vernieuwing/verlenging dat er ongeveer hetzelfde uitzag, maar een paar euro goedkoper was. Ik belde, legde uit dat ik ongeveer hetzelfde abonnement wilde als altijd en de medewerker was het met me eens dat dit abonnement dan de beste optie was. Zij sloot het meteen voor me af. Vervolgens kwam ik vanwege een verbouwing twee weken nauwelijks buiten de deur. Gisteren ontdekte ik pas dat mijn nieuwe abonnement, dat ik voor 2 jaar (!) heb afgesloten, geen internet bevat. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik wilde uitdrukkelijk dezelfde opties als eerst. Om internet te krijgen moet ik ten eerste een maand wachten en ten tweede zoveel bijbetalen dat ik duurder af ben dan als ik niet had verlengd. KPN wil de verlenging niet terugdraaien omdat de wettelijke bedenktijd al vier dagen voorbij is.

De oplossing

Ik wil graag dat de verlenging volledig wordt teruggedraaid. Ik wil mijn oude abonnement terug, tegen de prijs die ik daarvoor betaalde, met dezelfde mogelijkheden om op te zeggen of te verlengen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faber,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A. Faber
    Datum
    KPN heeft mijn klacht al meteen de volgende dag naar volle tevredenheid opgelost. De verlenging is niet vernietigd, maar ik heb korting op een 'hogere versie' gekregen. Nu heb ik iets meer data en minuten dan eerst en ik betaal daarvoor iets minder dan eerst. :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Faber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen