Klacht KPN: Abonnement pauzeren i.v.m buitenland
Details
Klacht
Van 1 september tot 1 december ben ik voor werk tijdelijk in het buitenland. In deze periode maak ik geen gebruik van mijn mobiele abonnement. Ik heb KPN gevraagd of mijn abonnement in deze periode tijdelijk stopgezet/gepauzeerd kon worden. Ik kreeg kortweg het antwoord dat dit niet mogelijk is. Op internet heb ik gelezen dat andere klanten wel op een bepaalde manier tegemoet zijn gekomen. o.a: tijdelijk verlagen abonnement. Ik vind het heel spijtig dat mij dit niet wordt aangeboden. Ook vind ik het zeer spijtig dat het niet mogelijk is mijn abonnement tijdelijk stop te zetten terwijl dit bij andere providers wel kan. Ik zou het erg op prijs stellen als KPN mij op de een of andere manier tegemoet kan komen.Gewenste oplossing
tegemoetkoming in kosten/pauzeren/opties aangeboden worden door KPN omdat ik geen gebruik kan maken van het mobiel abonnement maar de kosten wel doorlopen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.