Klacht KPN: Abonnement pauzeren i.v.m buitenland

Klachtnummer
# 182081
Gebruiker
noblettes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Van 1 september tot 1 december ben ik voor werk tijdelijk in het buitenland. In deze periode maak ik geen gebruik van mijn mobiele abonnement. Ik heb KPN gevraagd of mijn abonnement in deze periode tijdelijk stopgezet/gepauzeerd kon worden. Ik kreeg kortweg het antwoord dat dit niet mogelijk is. Op internet heb ik gelezen dat andere klanten wel op een bepaalde manier tegemoet zijn gekomen. o.a: tijdelijk verlagen abonnement. Ik vind het heel spijtig dat mij dit niet wordt aangeboden. Ook vind ik het zeer spijtig dat het niet mogelijk is mijn abonnement tijdelijk stop te zetten terwijl dit bij andere providers wel kan. Ik zou het erg op prijs stellen als KPN mij op de een of andere manier tegemoet kan komen.

De oplossing

tegemoetkoming in kosten/pauzeren/opties aangeboden worden door KPN omdat ik geen gebruik kan maken van het mobiel abonnement maar de kosten wel doorlopen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nobel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    noblettes
    Datum
    Het is nu een week later, inmiddels 1 september, na de deadline van de eventuele aanpassingen die ik had kunnen doen. Ik zit nog steeds in het buitenland en heb geen reactie ontvangen van KPN! Ik weet niet of ik gebeld ben, maar ik kan niet gebeld worden omdat dit namelijk onderdeel is van mijn probleem!!! Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Ik ben zo goed als 10 jaar klant van KPN/HI. Graag reactie op deze pagina of per email van KPN s.v.p. hartelijk bedankt alvast.
  3. Auteur
    noblettes
    Datum
    Beste KPN. Helaas is mijn baan niet door gegaan. Mede door het niet rond kunnen krijgen van verplichtingen. Ik vind het heel jammer.